AR и VR се развиха през изминалата година, стана очевидно, че AR предлага по-практични случаи на ежедневна употреба. От търговията на дребно до образованието до производството, AR е позиционирана, за да стимулира бизнес стойността в различните сектори.
С това все още има няколко предизвикателства пред масовото приемане на АР в краткосрочен план. Ето едно от трите предизвикателства за увеличената реалност.
Едно от другите предизвикателства за подобрената реалност е съдържанието. Представете си iPhone без приложения. Ако имате хардуера, но няма съдържание, което потребителят може да консумира, това е всичко за нищо.
Когато HoloLens и други слушалки доставят на потребителите, те трябва да имат приложения и програми, които подобряват практическата работа на потребителите. Без тази полезност потребителите няма да бъдат убедени да приемат технологията.
Ето защо компании като Microsoft правят всичко възможно да привлекат разработчиците, за да създават приложения за своите платформи. Те се нуждаят от съдържанието, преди да бъдат изпратени на потребителите.